خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شیراز خبرداد؛

نزاع و درگیری دسته جمعی در شیراز 5 نفر مجروح داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۹۹

دستگیری ضاربین با هوشیاری پلیس

فرمانده انتظامی شیراز از وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با 5 نفر مجروح و دستگیری ضاربین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار فرج شجاعی، بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان‌های شیراز، بلافاصله مراتب در دستور کار قرار گرفت و گشت انتظامی نیز به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 8 نفر با سلاح گرم و سرد با یکدیگر درگیر و در این خصوص 4 نفر از عاملان و یک نفر عابر پیاده که در حال تردد بوده مجروح و توسط عوامل اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی منقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از یک ساعت 2 نفر از ضاربین را دستگیر و یک قبضه اسلحه سوزنی فاقد مجوز را کشف کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: بالا بردن آستانه تحمل توسط شهروندان خصوصا نسل جوان و نوجوان همواره مورد تاکید است و انتظار می رود مردم عزیز ضمن توجه به این موضوع، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز