خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قزوین:

مامور فراجا جان یک دختر قزوینی را قبل از خودکشی نجات داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۴۹

فرمانده انتظامی قزوین از نجات جان یک دختر ۱۹ ساله در حال خودکشی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز پنجشنبه تصریح کرد: برابر تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان برروی پل عابر پیاده در آزادراه قزوین - زنجان، روبروی دانشگاه آزاد، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پلیس با حضور در محل مشاهده کردند دختر جوانی از دکل پل بالا رفته و به صورت مخاطره آمیزی به سمت اتوبان نشسته که بلافاصله افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این دختر جوان نزدیک و با جلب اعتماد او در اقدامی شجاعانه و حالتی نامتعادل اقدام به گرفتن دختر جوان کرده و به همراه عوامل امدادی وی را از منطقه خطر دور کردند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: پس از نجات جان این دختر جوان توسط ماموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضایی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفت و گو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوء استفاده فردی کلاهبردار از عکس های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم انتشار تصاویر شخصی شان در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: سوءاستفاده از فیلم و عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرایم حوزه فضای مجازی است، بنابراین هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرایم رایانه‌ای جرم محسوب شده و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز