خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ثبت بیش از ۵۷ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۵۲

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: ۵۷ هزار و ۶۸۵ تماس در سال گذشته با سامانه ارتباط مردمی شهرداری ۱۳۷ برقرار شد که ۲۵ هزار و ۲۴۹ مورد آن قابلیت طرح با مجموعه مدیریت شهری را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی کوزه‌گرها با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ با جدیدترین و به روزترین نرم افزارهای خود، پل ارتباطی و مرکز فوریت‌های اجرایی با هدف مشارکت مردم در اداره شهر است.

وی ادامه داد: تعداد تماس هایی که با مرکز ۱۳۷ قزوین طی سال گذشته گرفته شده بود نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۳ درصدی روبرو بود.

کوزه گرها به بیان اولویت بندی درخواست های مردمی از این سامانه پرداخت و خاطرنشان کرد: اولویت نخست درخواست شهروندان قزوینی در سال گذشته از سامانه ۱۳۷ مشکلات مربوط به آسفالت، لکه‌گیری و مرمت و دومین درخواست آنان جمع آوری وانت بارهای دوره گرد بود.

این مسئول افزود: جمع‌آوری زباله، سگ‌های ولگرد و مصالح ساختمانی بلاصاحب در سطح شهر، هرس درختان، آبیاری و یا هدررفت آب و همچنین سمپاشی درختان، رنگ آمیزی، نصب سرعت گیر و ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از دیگر درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان بود که در رتبه های بعدی این اولویت‌بندی قرار داشتند.

وی افزود: حوزه نظارت در مرکز ۱۳۷ راه اندازی شده تا بر کیفیت و سرعت اقدامات و پیگیری ها در مجموعه شهرداری نظارت کافی داشته باشیم.

کوزه‌گرها به اهداف و برنامه های ۱۳۷ در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جدید به دنبال استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و اپلیکیشن هایی هستیم که مردم بتوانند به روز و با سرعت بیشتر با مجموعه شهرداری قزوین ارتباط داشته و درخواست های خود را مطرح و پیگیری کنند.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که اولویت بندی و محدودیت های شهرداری در رسیدگی به درخواست های آنان را مورد توجه قرار دهند و مطمئن باشند که صدای شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به رسانه ها، شهرداری، اعضای شورا و مدیران شهری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز