خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی قدس؛

پویش بشر دوستی هلال‌احمر قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۶۶

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ایستگاه‌های ویژه جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه در مسیر راهپیمایی روز قدس در سطح این استان برپا خواهد شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، ناصر صبوری‌غیاثوند با اعلام این خبر گفت: همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر کمک های نقدی هموطنان مسلمان، انقلابی و روزه دار به مردم مظلوم و مقتدر غزه را در ادامه پویش "بشردوستی" را از طریق برپایی ایستگاه های ویژه در مسیرهای راهپیمایی و با استقرار صندوق و دستگاه های ‌کارت خوان جمع آوری می کند.

وی افزود: مردم مومن، انقلابی و نوع دوست قزوین همچنین می توانند کمک های نقدی خود به مردم غزه را از طریق کد دستوری # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

صبوری غیاثوند خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت حمایت حداکثری از آسیب دیدگان از منازعات کنونی در کشور فلسطین، به خصوص زنان و کودکان بی پناه و مظلوم غزه، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، آماده دریافت کمک‌های نقدی شهروندان قزوینی به مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز