خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۸۲

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ٥١١ کیلوگرم انواع مواد مخدر در راستای اجرای طرح موسوم به «آرامش در شهر» در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: این طرح در راستای برخورد قاطع با خُرده‌فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان و در تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جمع‌آوری معتادان مُتجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: این طرح از روز ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری به مدت ۲۳ روز عملیاتی شد و در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خُرده‌فروشی مواد مخدر می‌کردند، اقدامات بسیار خوبی توسط ماموران پلیس استان صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان‌اینکه طرح‌های پاکسازی در نقاط آلوده و محلات هدف شناسایی شده در ایام نوروز بصورت روزانه اجرا شده است، گفت: در این راستا چهار هزار و ١٢٤ متهم در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شناسایی و در عملیات هماهنگ و برنامه‌ریزی شده دستگیر شدند.

وی تشریح کرد: از این افراد ۱۰۵ قاچاقچی و حامل مواد مخدر، ۹۱۹ خُرده‌فروش، یکهزار و ۲۰۷ معتاد عادی و یکهزار و ۸۹۳ معتاد مُتجاهر بودند که جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی و بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سردار هاشمی فر یادآور شد: با شناسایی محلات آلوده در سطح استان، اجرای طرح هایی همچون «آرامش در شهر» و «ارتقاء امنیت اجتماعی» با قدرت در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز