خبرگزاری کار ایران

اختلاس در بنادر و دریانوردی خوزستان/آژیر هشدار دیر به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۶۰

پس از فاش شدن اختلاس و فرار یکی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به خارج از کشور، مدیریت این اداره از کشف و شناسایی خاطی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، پس از اینکه در فضای مجازی بندر امام خمینی و استان خوزستان خبری مبنی بر اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این اداره کل به صورت کاملا طراحی شده در روزهای پایانی سال و خروج فرد خاطی به همراه خانواده از کشور، منتشر شد، حالا مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خبر از اقدام به موقع و سریع حراست در کشف اختلاس و شناسایی متخلف خبر داده است.

ابوطالب گرایلو امروز در این خصوص با انتشار مطلبی در سایت این اداره کل، گفته است: با تلاش و اقدام حراست مجتمع بندری امام خمینی (ره) اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی همچنین این اقدام دیرهنگام مجموعه‌ی تحت امر خود را در راستای «اجرای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد»، اعلام کرده ولی طبق گفته‌ی خودش فرد خاطی با پول‌های اختلاس شده به خارج از کشور گریخته است. پس ادعای پیشگیری از وقوع فساد، چندان به واقعیت نزدیک نیست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در بخش دیگری از تشریح این خبر بیان داشته است: در اوائل فروردین ماه امسال واحدهای ذی‌ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوء استفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام خمینی(ره) مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می‌شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی و حساب آنها مسدود گردیده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

به گفته ابوطالب گرایلو، در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته، همچنان ادامه دارد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن ابراز تاسف فراوان از این موضوع، تأکید کرد: تا احقاق تمامی حقوق بیت المال،‌ پیگیری پرونده ادامه داشته و برخورد لازم با افراد خاطی احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز