خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

حضور بانوان با ایجاد زیرساخت مناسب در ورزشگاه بلامانع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۶۹

اولویت نیروی انتظامی مقابله با سرقت است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: لازمه حضور بانوان در استادیوم یادگار امام و تماشای مسابقات فوتبال ایجاد زیرساخت مناسب در شان بانوان است و با ایجاد شرایط مناسب حضورشان در مسابقات فوتبال مانعی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از تبریز، سردار علی محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدفگذاری مشخص و تخصصی سال جدید را با اقدام مثبت مطالبات مردمی و رهبری مقابله با سرقت دانسته و آمار این معضل را با 17 درصد کاهش نسبت به سال گذشته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به نسبت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش کشفیات داشته ایم، افزود:  ۸۶۹ مورد سرقت در سال گذشته و ۷۱۷ مورد طی یک سال گذشته اتفاق افتاده و با دستگیری ۵۰۵ نفر سارق سابقه دار، ۹۰ درصد کشف وقوعات ثبت شده است.

محمدی با بیان اینکه ۳۹ دستگیری اراذل اوباش داشته ایم که ۱۰۷ مورد هم با تعهد  آزاد شدند، ادامه داد: تعداد ۳ هزار و ۱۳۶ مورد شرارت در سال قبل  ثبت شده بود که با کاهش چشمگیری امسال به ۲ هزار و ۸۰۶ مورد رسیده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۸ مورد کلاهبرداری و ۹۰ درصد از جرایم سایبری کشف شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش آمار تماسهای مردمی و گزارش تخلفات عمومی گفت: بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال جرایم اقتصادی کشف و ۱۲۹ خودرو شوتی توقیف شده است.

سردار علی محمدی آمار تصادفات جاده ای را با ۳۶ درصد و آمار متوفیان تصادفات را با ۳۷ درصد کاهش اعلام کرد که با رعایت اصول ایمنی این امر تا پایان سال حتی در درون شهری هم باید اعمال شود.

وی با اشاره به به ممانعت نیروی انتظامی برای اجرای چندین پروژه گفت: متاسفانه ترافیک های سنگین در اطراف پروژه های غیراصولی که اخیرا به صورت قارچی در حال افزایش هستند موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم و معضلات اجتماعی می شود که باید زمان برنامه ریزی برای اجرای پروژه ها پارکینگ عمومی در اطراف این پروژه ها احداث شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۱۱ مورد پلمپ کافه و رستوران در استان ثبت شده است.

سردار محمدی گفت: در راستای اجرای طرح عید  ۶۰۰ تیم خودرویی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا الان در حال کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز