خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

به واسطه خون شهدا رژیم سفاک صهیونیست رسوا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۸۰

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به واسطه خون شهدا، صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، رژیم سفاک صهیونیست رسوا شده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه هجدهم فروردین ماه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید عباس صالحی روزبهانی که در شهرستان بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه جان انسان گران‌بهاترین سرمایه است و وقتی با خداوند جان خود را معامله می‌کند، این یک معامله قدسی است، اظهار کرد: خریدار این جان خداوند است و وعده داده که در قبال این معامله، بهشت را تقدیم می‌کند و سند آن در کتاب‌های آسمانی (تورات، انجیل و قرآن) وجود دارد. هر کسی با خداوند معامله کند بهشت رضوان بر او واجب می‌شود.

وی افزود: از زمان شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تاکنون گرچه مستشاران نظامی بزرگی به شهادت رسیدند، اما خون شهدا، رژیم ددمنش اسرائیل را رو به افول و نابودی برده است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: ماه مبارک رمضان و روز قدس برای کشور و استان‌مان و برای بروجرد، متفاوت‌تر از دیگر ماه‌ها بود چون شهید عزیز و بزرگ در راه آزادی قدس تقدیم کردیم و انزجار استان ما از رژیم نکبت‌بار و ننگین اسرائیل و حامیانش بیش از گذشته است.

شاهرخی با بیان اینکه این رژیم جعلی با انزوا و بحران مواجه شده است و اسلام‌ستیزی کردند تا معارف و آموزه‌های دینی را وارونه و منابع مسلمانان را چپاول کنند، اظهار کرد: ملت ایران که مهد تمدن است جوانانی رعنا و تنومند در مکتب اسلام و با رهبری حکیم فرزانه مقام معظم رهبری پرورش دادند تا در مقابل نظام سلطه از جان شیرین خود بگذرند و اسلام را بیمه کنند.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب به واسطه روز قدس نابود شد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی وارد سرزمین مسلمان شده و به دنبال ایجاد شیطنت و پیشبرد اهداف شوم خود است، اما مردم این سرزمین به پا خاستند و به مقابله پرداختند.

شاهرخی گفت: شهدای عزیز در راه دفاع از اسلام، آموزه‌ها و ارزش‌های اسلامی و حجاب، عفاف و حیا به شهادت رسیدند، کشته شدن برای حفظ آب و خاک، سرزمین و ارزش‌های انسانی و عقیدتی ارزشمند است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان ادامه داد: حمله رژیم حیوان‌صفت اسرائیل به دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، گرچه برای ما شهادت سرداران، افسران و پاسداران رشید اسلام را به دنبال داشت، اما این حاکی از مرگ اسرائیل است که شکست خورده و خود را به در و دیوار می‌زند تا نجات پیدا کند و مانند انسانی دیوانه که تلاش می‌کند رهایی یابد.

شاهرخی گفت: به‌زودی شاهد نابودی این رژیم سفاک از صحنه روزگار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بروجرد شهر علما، فرهیختگان، دانشمندان است که شهرت ملی و بین‌المللی دارند، ادامه داد: علاوه بر مدافع حرم، شهیدی در راه قدس تقدیم کرده‌ایم و برگ زرین دیگری بر تاریخ این شهر کهن و مهد تمدن افزوده شده است و مسؤولیت ما را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان افزود: به والدین خانواده شهید صالحی روزبهانی تبریک می‌گویم که فرزندشان به قله شهادت رسید و برای رسیدن به این قله باید اخلاص، فداکاری، عمل صالح و خدمت‌رسانی به مردم در راه خدا داشت.

به گزارش ایلنا، پیکر مطهر شهید عباس صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه روز شنبه با حضور مسؤولان استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد. 

به واسطه خون شهدا رژیم سفاک صهیونیست رسوا شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز