خبرگزاری کار ایران

به علت کمبود اعتبارات؛

لکه گیری مسیرهای روستایی قزوین بر اساس اولویت‌ها انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۹۱

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: خط کشی، نصب علایم و لکه گیری مسیرهای روستایی با توجه به کمبود اعتبارات بر اساس اولویت‌ها انجام می‌شود و برای انجام تمام مسیرها نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

به گزارش ایلنا در قزوین، فتاح آسیابی با اعلام این خبر گفت: لکه گیری جاده روستایی قزوین-الموت به خصوص در منطقه کورانه به صورت مستمر درحال انجام است و سال گذشته از کیلومتر ۲۵ به بعد این اقدامات انجام شد که قرار است در سال جاری تا قبل از کیلومتر ۲۵ نیز عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: در جاده ضیاء آباد-نیکویه-آب ترش سال گذشته یک بخش‌هایی تحت روکش آسفالت قرار گرفت و طرح‌هایی نیز هم اکنون درحال اجرا است، اما در بیشتر مسیرها با توجه به کمبود اعتبارات استانی بر اساس اولویت‌ها اقدام خواهیم کرد.

آسیابی تاکید کرد: عملیات راهداری جاده‌های اصلی و فرعی استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد و تمامی اقداماتی مثل تعریض جاده جزو عملیات راهسازی بوده و از طریق شرکت متولی پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: طول مسیر ضیاء آباد-نیکویه-خرمدشت ۵۷ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن سال گذشته تحت عملیات عمرانی قرار گرفت و برای مابقی آن نیز در طول سال جاری برنامه ریزی شده است.

آسیابی خاطرنشان کرد: برای بحث خط کشی مسیرهای فرعی از طریق اعتبارات استانی می‌توانیم دامنه خدمت رسانی را افزایش داده و برای شهروندان امکاناتی بهتری را فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز