خبرگزاری کار ایران

یک مسئول؛

پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد عید سعید فطر به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۵۲

شهردار خرم آباد از افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر این شهرستان در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش بارانی بیرانوند در یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت : شهرداری خرم‌آباد با بهره‌برداری پیش از موعد تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر برای اولین بار در تاریخ عملکردش ثابت کرد می‌تواند الگوساز باشد و برنامه‌ای مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی و کار جهادی برای توسعه شهر خرم‌آباد و حتی استان انجام دهد.

وی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد بعد از حدود ۸ ماه کاری با صرف اعتباری حدود ۱۳۰ میلیارد تا پایان کار در تاریخ ۲۵ فروردین ماه به مناسبت عید سعید فطر، با حضور سردار عابد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر افتتاح می‌شود.

شهردار خرم‌آباد گفت: به برکت خون شهدا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر تاکنون یک فرآیند مثبت و بدون چالش را طی کرده و بهره‌برداری از آن نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت.

بارانی بیرانوند ضمن قدردانی از همکاری و همدلی شورای شهر خرم‌آباد با مجموعه شهرداری، افزود: تمام انتقادها و گله مندی‌هایی که برای پیشبرد اهداف شورا و شهرداری بوده و جز لاینفک و لازمه توسعه شهری هستند خوشبختانه در بستر گفتمان حل شده‌اند.

وی افزود: با همفکری شورای شهر و شهرداری یک برنامه جسورانه و در شأن و منزلت مردم برای سال ۱۴۰۳ در حوزه مالی و عملیاتی تدوین شده که امید است بخشی از عقب ماندگی‌های استان در حوزه عمران و زیباسازی شهر را جبران نمایند.

شهردار خرم آباد در پایان گفت: تیم اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر از اتمام کار برای کلنگ زنی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به ورودی مسکن مهر اعزام می‌شوند و عملیات اجرایی این پروژه نیز همزمان با اتمام پروژه قبلی توسط قرارگاه خاتم الانبیا آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز