خبرگزاری کار ایران

شهردار اقبالیه:

در سال گذشته شهر اقبالیه تبدیل به یک کارگاه سازندگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۳۱

شهردار اقبالیه گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و تامین رفاه و آسایش بیشتر شهروندان از اولویت های شهرداری در سال جدید است.

به گزارش ایلنا در قزوین، میکائیل سلمانی با اعلام این خبر گفت: در سال 1402 با پیگیری  و تلاش‌های مجدانه و شبانه روزی مدیریت شهری اقبالیه به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردیم.

وی افزود:  سال 1402 را با توجه به میزان  و کیفیت‌های پروژه‌های اجرا شده در بخش‌های مختلف می‌توان یکی از سال‌های ماندگار و تحول آفرین شهرداری اقبالیه برشمرد.

سلمانی تصریح کرد: در سال گذشته شهر اقبالیه تبدیل به یک کارگاه سازندگی شد و بیش از 10 پروژه شاخص، مهم و زیربنایی در بخش های مختلف شهر اقبالیه اجرا شد.

شهردار اقبالیه گفت: این طرح‌ها با حضور مدیران استان و شهرستان قزوین تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اقبالیه خاطرنشان کرد: در سال 1403 یکی از الویت‌های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

سلمانی با بیان اینکه طولانی شدن اجرای پروژه‌ها هزینه اجرای پروژه‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: طولانی شدن اجرای پروژه‌ها نگاه و قضاوت شهروندان را نسبت به توان مدیریت شهری کاهش می‌دهد لذا در راستای امید آفرینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم است تکمیل پروژه های نیمه تمام در الویت برنامه های شهرداری اقبالیه قراردارد.

وی یادآورشد: تکمیل پروژه پارک بانوان که در حال حاضر بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به عنوان تنها بوستان بانوان شهر اقبالیه، تکمیل زمین فوتبال چمن با 80 درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های شاخص نیمه کاره هستند که تلاش می کنیم با تمرکز بخشی از ظرفیت و اعتبارات شهرداری این پروژه ها تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز