خبرگزاری کار ایران

قدرت نمایی و تیراندازی با سلاح در روز ۱۳ فروردین؛

متهمین در مرودشت دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۹۶

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ۲ برادر که در فضای حقیقی و مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین‌ماه ماموران انتظامی جهت برقراری امنیت شهروندان در تفرجگاه تیره باغ حضور داشته که با توجه به ازدحام جمعیت سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و سریعا متواری می‌شوند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از هرگونه ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زینلی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا و کارکنان امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 2 نفر که برادر هم بودند را به اتهام قدرت نمایی با سلاح گرم و انتشار آن در فضای مجازی را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز