خبرگزاری کار ایران

اقامه نماز عید سعید فطر در گرگان به امامت آیت‌الله نورمفیدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۳۴

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور، صبح امروز در گرگان به امامت آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان اقامه شد.

به گزارش ایلنای گلستان؛ این مراسم معنوی از ساعت ۸ صبح در صحن اصلی مصلای وحدت گرگان برگزار شد.

آیت‌الله نورمفیدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی با نقل حدیثی از امیر مومنان حضرت علی علیه السلام گفت: در پایان ماه مبارک رمضان، به آنها که اهل احسان بودند، ثواب داده می‌شود و آنها که احترام این ماه را نداشتند، زیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیر مومنان، عید سعید فطر را به روز قیامت و ایستادن در پیشگاه پرودگار، تشبیه می‌کند، افزود: ایشان می‌فرماید: کمترین چیزی که خداوند در این روز به مومنان مژده می‌دهد، بخشش گناهان است و باید مراقب باشیم که این ارتباط قطع نشود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از خطبه ها، تقویت همدلی در اُمت اسلام را از ضروریات همیشگی دانست و تصریح کرد: این امری واجب‌تر از تکالیف و واجبات فردی است.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: مگر تعداد مسلمانان در جهان کم است که اینگونه به مقدسات ما بی احترامی شود؟

وی با بیان اینکه باید آگاهی بخشی در جهان اسلام عمیق شود، تاکید کرد: نباید بگذاریم چنین جرأتی به خود بدهند. باید این به فرهنگ تبدیل شود.

آیت‌الله نورمفیدی، دموکراسی و حقوق شهروندی غرب را دروغ محض دانست و افزود: این‌ها ادعا است و باور نکنید. دموکراسی و حقوق شهروندی، وسیله برای رسیدن به مقاصدشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز