خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قروین:

آزاده راه قزوین - کرج با ترافیک سنگین روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۰۶

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج سنگین و پرحجم بوده و حرکت خودروها را نیز با کندی کشش روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: این در حالی است که ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین - رشت نیمه سنگین و آزادراه قزوین - زنجان نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: تردد در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج، به ویژه حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ با کندی کشش روبرو شده و به رانندگی توصیه می شود تا با صبر و حوصله و بدون هیچ عجله و شتاب در این مسیر حرکت کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم تا با توجه به وضعیت سنگین ترافیکی، هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از شانه اضطرار، از هرگونه توقف در حاشیه راه خودداری کرده و جاده را نیز بخشی از سفر خود تلقی کنند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه به استراحت بپردازند.

این مسئول انتظامی یادآور شد: رانندگان ضمن توصیه به فرامین عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها، در صورت بروز هر گونه حادثه بلافاصله خودرو خود را به حاشیه راه منتقل کرده و سپس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز