خبرگزاری کار ایران

سرمربی سپاهان:

شرایط در این فصل برای سپاهان عادی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۹۲۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای بازی فردا مقابل نساجی آریا یوسفی و محمد دانشگر مصدوم هستند و محمد کریمی را نیز دراختیار نداریم اما شرایط یوسفی کمی بهتر شده و این احتمال وجود دارد که فردا دقایقی بازی کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل نساجی افزود: بدون تردید بازی فردا مقابل نساجی، یک بازی جذاب خواهد بود و آنها باتوجه به شرایط جدول به اصفهان آمده اند تا از ما امتیاز بگیرند که البته این موضوع برای ما مشکل ساز است.

وی ادامه داد: به هر حال نساجی حریف قابل احترامی است اما امیدواریم فردا بهترین‌ها برایمان رقم بخورد، به هر صورت باتوجه به نتایج اخیر سپاهان در لیگ، من به هیچ وجه خوشحال نیستم و خوشبختی و خوشحالی در دیدار فردا برای من تنها پیروزی است.

وی اظهار داشت: برخی اوقات در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که از زندگی تُهی می‌شویم و در این اوقات باید تلاش کنیم تا خودمان را بازیابی (ریکاوری) کنیم.

وی یادآور شد: شرایط در این فصل برای سپاهان عادی نبود اما ما باید پس از همه این اتفاقات کار را ادامه دهیم؛ فوتبال هم مانند زندگی است و در زندگی هم چالش‌هایی وجود دارد که باید از آن‌ها عبور کرد.

سرمربی سپاهان درخصوص عدم حضور هواداران در تمرینات چند روز گذشته سپاهان گفت: باتوجه به زمین‌های تمرینی که در اختیار داریم برخی زمان ها شرایط برای حضور هواداران فراهم نمی شود، ما ۲ زمین تمرین داریم و تنها یک زمین جایگاه تماشاچیان دارد که آن زمین هم هم اکنون در حال تعمیر است و متاسفانه زمین دیگر شرایط حضور هواداران را ندارد و این تنها دلیل عدم حضور هواداران در تمرینات تیم است.

سرمربی سپاهان افزود: در هر رقابت، بی شک حریفانی داریم که تمایل ندارند ما به موفقیت برسیم، امسال برخی حریفان علیه ما شکایت کردند و همه می‌دانند چه تیم‌هایی را می‌گویم. این تیم ها از اینکه سپاهانی را را علیه هم ببینند، خوشحال می شوند، چون این موضوع باعث پیروزی آن‌ها خواهد شد.

وی تاکید کرد: هواداران سپاهان باید توجه داشته باشند که حریفان ما در خانه ما نیستند و همه بازیکنان سپاهان شایسته هستند و برای موفقیت تیم تلاش می کنند اما کادر فنی، بازیکنان و هواداران با هم می‌توانند شرایط را برگردانند و به همین خاطر از هواداران سپاهان می خواهم فردا در ورزشگاه حاضر باشند زیرا فقط با هم می‌توانیم به مسیر متفاوت بریم و در شرایط سخت اتحاد بیشتری نیاز داریم.

 مربی تیم فوتبال نساجی مازندران نیز گفت: با توجه به شرایط جدول محکوم به برد هستیم و فردا (جمعه) بهترین کیفیت خود را ارایه خواهیم داد و به امید نتیجه و کسب امتیاز در زمین حاضر خواهیم شد.

مصطفی صداقت پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل سپاهان افزود: فردا با تیم خوب و با شخصیت سپاهان بازی داریم و سپاهان نیاز به تعریف زیادی ندارد و این تیم همواره حریف سخت و قابل احترامی برای هر تیمی است.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا فوتبال زیبایی را شاهد باشیم و اتفاقات فوتبالی به سود تیم ما باشد اما مطمئن هستم فردا سپاهان بازی سختی را مقابل تیم ما خواهد داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اتفاق خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.

مربی نساجی تصریح کرد: نه فقط در مقابل سپاهان، بلکه با توجه به شرایط جدول لیگ برتر، در مصا با هر تیمی که بازی داشته باشیم، چه در خانه و چه در بیرون از خانه، محکوم به این هستیم که بهترین کیفیت خود را ارایه کنیم.

صداقت خاطرنشان کرد: در مورد چالش‌های پیش روی تیم سپاهان نمی‌توانم نظر بدهم و مسوولان فنی این تیم باید در خصوص شرایط تیمشان صحبت کنند؛ نساجی آنقدر گرفتاری دارد که باید تنها تمرکز بر روی تیم خودش تمرکز داشته باشد و شرایط تیم حریف مورد توجه ما نیست و به محروم و مصدومان فکر نمی‌کنیم، محکوم به تلاش و مبارزه هستیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: جدی‌ترین گزینه سقوط نیستیم و در هیچ صورت چنین اتفاقی نخواهد افتاد ولی بدون تردید از نظر جدولی شرایط خوبی نداریم اما کیفیت فوتبالی و انگیزه تیم ما مشخص است و نشان می‌دهد که این جدول اشتباه است و قول می‌دهم در ادامه لیگ اتفاق‌های خوبی برای تیم ما رخ خواهد داد.

صداقت در رابطه با شایعاتی که در برخی رسانه در مورد استفاده تیم نساجی از پیراهن سفیدرنگ مطرح می‌شود، واکنش نشان داد و گفت: ما سه لباس رسمی داریم در سه رنگ سورمه‌ای، قرمز و سفید را به سازمان لیگ معرفی کرده ایم و از همه آنها تاکنون استفاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین فدراسیون چه در آسیا و هم در خانه از رنگ سفید استفاده کرده بودیم و تصمیم در خصوص این موضوع را سرمربی تیم به بازیکنان واگذار کرده است و نمی‌دانم این خرافات از کجا می‌آید، فردا به احتمال زیاد با لباس سفید بازی نخواهیم کرد و امیدوارم شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم.

سپاهان اصفهان فردا از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه «نقش جهان» به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و یاسر همرنگ داور این دیدار خواهد بود؛ امیرمحمد داودزاده، محمد تازه پور و ناصر جنگی، وی را در قضاوت این بازی کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز