خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد؛

اهدای ۵۵۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: ۵۵۰ عدد تبلت در سال گذشته به دانش آموزان نیازمند واقع در مناطق چهارده گانه قزوین اهدا شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی با اعلام این خبر گفت: اداره تکنولوژی در این اداره کل با اهدا تبلت، لپ تاپ و تلویزیون به دانش آموزان و واحدهای آموزشی در راستای ارتقا مهارت های سواد دیجیتال و امور رایانه دانش آموزان گام برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهدا ۵۵۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: در همین مدت ۲۸ دستگاه لپ تاپ به مدارس مجری و هفت دستگاه تلویزیون تعاملی به مناطق اهدا شده است.

سیاهکالی مرادی در ادامه به امور آموزشی در راستای مهارت‌های سواد دیجیتال اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش اسکرچ و اسکرچ جونیور (زبان‌های برنامه نویسی) برای ۱۶ هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز استان نیز از دیگر امور انجام شده توسط این اداره کل بود.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزش سواد دیجیتال (رقمی)، علوم رایانه و مهارت برنامه نویسی در ۱۴ مدرسه الگو و برای ۵۹۳ آموزگار نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته است.

سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: از دستاوردهای این دوره می توان به ارتقا مهارت های سواد دیجیتال، علوم رایانه و مهارت برنامه نویسی در دانش آموزان و آموزگاران اشاره کرد که با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، نیاز به برخورداری از تکنولوژی روز در آینده بیش از پیش احساس می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز