خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد خبر داد؛

برگزاری انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی قزوین در اردیبهشت و تیرماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۲۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، برگزاری انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی قزوین را یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال جدید برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین براتی با اعلام این خبر گفت: ۲ انتخابات مهم برای انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی را پیش رو داریم که به ترتیب در ماه‌های اردیبهشت و تیرماه سال جدید برگزار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره سینمای جوان کشور، افزود: این جشنواره در شهریورماه امسال و در سه منطقه برگزار خواهد شد که امیدواریم قزوین بتواند میزبان یکی از مناطق برگزار کننده جشنواره سینمایی کشور باشد.

براتی همچنین برگزاری جشنواره تئاتر استانی را نیز از برنامه‌های پیش روی این اداره کل در سال جدید دانست و اضافه کرد: این جشنواره به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود و سعی خواهیم کرد امسال با کیفیت و کمیت شایسته تری نسبت به گذشته آن را ارایه دهیم.

این مسئول به طرح ملی المیپاد هنری و هنرستان هنر‌های زیبا در استان قزوین اشاره کرد و افزود: در این زمینه خوشبختانه ۲ هنرستان متعلق به دختران و پسران در استان فعال هستند و تصمیم داریم با برگزاری المپیادی برای هنرجویان این مراکز بتوانیم در حد لازم فرآیندی را در راستای افزایش سطح رقابت و شکوفایی استعداد‌های هنری ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به جشنواره موسیقی قزوین نیز اشاره کرد و گفت: جشنواره موسیقی استان نیز متفاوت تر از سایر جشنواره‌ها و با برنامه‌های ویژه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز