خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

معضلات چندگانه اصفهان با اتحاد مسوولان رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۲۱

امام جمعه اصفهان گفت: مشکلات و معضلات چندگانه این استان با اتحاد و همبستگی مسوولان نهادهای مختلف و با محوریت استانداری رفع می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: وحدت رویه و کلام مشترک رمز حل مشکلات استان است و می‌تواند موجب فائق آمدن بر مشکلات چند ۱۰ ساله استان شود.

وی در دیدار با استاندار اصفهان، ضمن قدردانی از همت عظیم و اراده پولادین ملت ایران و مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس همچون چهار دهه گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و خائنان زدند.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با پروژه های در دست اجرا در استان گفت: تمرکز زیادی در سال گذشته بر روی برخی از پروژه های استان داشتیم و پیشرفت های خوبی نیز در این باره حاصل شد.

سید رضا مرتضوی ابراز امیدواری کرد که برخی از پروژه ها در دولت کنونی به سرانجام برسد و افزود: اما مسائلی در مسیر اجرای برخی از پروژه ها وجود دارد که ما را نگران می‌کند.

وی با اشاره به برخی از مسائل طرح‌های در دست اقدام در استان، افزود: گزارشی از این دست پروژه ها به رئیس جمهور ارائه شد و وی از آنها بازدید کرد.

مرتضوی، نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از پروژه‌ها و زمان‌بر بودن برخی دیگر برای طی کردن مراحل مطالعه و اجرا را بخشی از مشکلات پیش‌ روی استانداری اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: بعضی از پروژه ها در مسیر اجرا، مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: دستور رییس جمهور برای اجرای برخی از پروژه‌های اصفهان داده شد و با اعضای هیات دولت نیز رایزنی صورت گرفته اما تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه برای تسریع و توجه به آنها نیز ضرورت دارد و راهگشاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز