خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۵۳

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به حمله موشکی ایران و انتقام از رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باتوجه‌ به برخورد هیجانی مردم نسبت اتفاقات رخ‌داده هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان در استان و شهرستان ارومیه وجود ندارد.

امید زینالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: طبق روال عادی در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.

زینالی یادآور شد: حدود ۴۲۰۰ واحد نانوایی و فعال در استان آذربایجان غربی و بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان استان وجود ندارد.

زینالی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق شهر با توجه‌ به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول هفت کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.

وی یادآور شد: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.

وی تأکید کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

زینالی تصریح کرد: فروش آرد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در زمینه میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در جایگاه ششم کشور قرار دارد تصریح کرد: درجه کیفیت گندم تولیدی در استان در حد متوسط کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز