خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان:

80 کیلومتر از شبکه های آب همدان اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۶۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و نوسازی ۸۰.۶ کیلومتر شبکه آب استان در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد نیازمند اصلاح و نوسازی است.

وی با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدر رفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تامین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود.

بختیاری فر یادآوری کرد: در سال گذشته از میزان ۸۰ کیلومتر شبکه آب اصلاح شده، ۹.۵ کیلومتر مربوط به شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه های آب روستایی استان بود.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان کرد از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز