خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

پروار رشت به بندرعباس و شیراز لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۹۲۷

پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از باطل شدن پرواز فروگاه‌های غرب کشور خبر داد و گفت که در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.

بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.

در این خصوص رضا کارگر – مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در گفت‌وگویی، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست.

اطلاعیه روابط عمومی فرودگاه استان گیلان

به اطلاع همه مسافران پروازهای شماره ۶۴۶ و ۶۴۷ مسیر بندرعباس _رشت_ بندرعباس و پروازهای شماره ۳۹۴۰ و ۳۹۴۱ مسیر شیراز_رشت_ شیراز هواپیمایی آسمان روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ میرساند این پروازها بدلیل غیر عملیاتی بودن فرودگاه های شیراز و بندر عباس باطل شد‌.

مردم عزیز استان می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت پروازها با شماره تلفن ۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز