خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

۴۰ درصد از تعهد اشتغالزایی سالجاری در زنجان اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۹۳۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: ۴۰ درصد از تعهد اشتغال هدف گذاری شده این استان در سال جاری، ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین محمدی، امروز با اعلام این خبر، با بیان اینکه اولویت استان در سال جاری تمرکز بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است، افزود: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد از سهم اشتغال زایی استان به  فارغ التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، ادامه داد: در این خصوص سهم تمامی دستگاه های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است و عملکرد آنها مورد پایش ماهانه قرار خواهد گرفت.

محمدی، گفت: سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه های اجرایی دولتی بود که با همراهی تمامی دستگاه های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

وی، افزود: اشتغال ایجاد شده به ۲ صورت میدانی و تلفنی در حال صحت سنجی است و تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته بوده و راستی آزمایی مواد باقیمانده نیز در حال انجام است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، در پایان اضافه کرد: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ است و این در حالی است که استان زنجان در سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشت و این به آن معنا است که درصد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز