خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در زنجان توسعه می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۹۳۹

معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: در راستای تحقق شعار سال، ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان از طریق عقد قرارداد با 597 مرکز بهداشتی و درمانی توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرزاد شفقتیان، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان در بخش درمان غیرمستقیم با مراکز مختلف درمانی در سراسر استان همکاری دارد.

معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، ادامه داد: ۱۲ مرکز بیمارستانی، ۳ مرکز دی کلینیک، ۸ مرکز شبکه بهداشت، ۱۵ مرکز درمانگاه دانشگاهی، ۳۲ مرکز درمانگاهی غیر دانشگاهی، ۱۶۷ داروخانه، ۵۹ پزشک عمومی، ۱۲۳ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف، ۱۱ دندانپزشک، ۱ مرکز مامایی، ۱۵۶ مرکز پاراکلینیک شامل ۵۵ مکز آزمایشگاه‌ی، ۲۹ مرکز رادیولوژی، ۲۳ مرکز سونوگرافی، ۳۱ مرکز فیزیوتراپی، ۴ مرکز ام آر آی، ۹ مرکز سی تی اسکن، ۱ مرکز پزشکی هسته‌ای، ۲ مرکز سنجش تراکم استخوان و ۲ مرکز رادیوتراپی هستند که خدمات تشخیصی و پاراکلینیکی را به بیماران ارائه می‌دهند.

شفقتیان، افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح استان زنجان با مراجعه به هر یک از این مراکز طرف قرارداد می‌توانند خدمات درمانی مورد نیاز خود را با پرداخت درصدی از هزینه‌ها و مطابق با تعرفه‌های دولتی دریافت نمایند.

این مسئول در تامین اجتماعی زنجان، اضافه کرد: این اقدام گامی مهم در جهت تسهیل و توسعه دسترسی بیمه شدگان تامین اجتماعی به خدمات درمانی باکیفیت و ارزان‌قیمت، در راستای تحقق شعار جهش تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز