خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

انسداد بیش از ۱۲۰۰ چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۷۵

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته ۱۲۰۳حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسلوب المنفعه شده است.

به گزارش ایلنا، مجید رستگاری عمق چاه‌های مسدود شده در سال گذشته را ۱۶ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۱۴ میلیون مترمکعب از هدر رفت آب طی سال گذشته از محل انسداد چاه‌های مذکور جلوگیری شده است. 

وی تعداد چاه‌های مجاز استان را ۳۶ هزار و ۶۱۲ حلقه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳ هزار و۲۸۲ حلقه در حوضه آبریز دریاچه ارومیه است. 

رستگاری ادامه داد: از چاه‌های مجاز استان ۳۲ هزار و ۳۰۵ حلقه مربوط به بخش کشاورزی، یک هزار و ۳۳۳حلقه بخش شرب و بهداشت، ۲هزار و ۹۷۴ حلقه در بخش صنعت و خدمات است. 

وی با اشاره به اصلاح و تعدیل پروانه های چاه‌های کشاورزی استان گفت: در سال گذشته از ۲۱ هزار و ۳۶۹ حلقه چاه کشاورزی حوضه های آبریز دریاچه ارومیه،ارس و زاب، یک هزار و ۵۸۹ حلقه چاه تعدیل شد که بیش از ۳۴ میلیون و ۱۵۳ هزار مترمکعب آب صرفه جویی شد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در خصوص نصب کنتورهای حجمی هوشمند و مکانیکی نیز خاطر نشان کرد: طی سال گذشته از ۶۷۹ کنتور منصوبه، عملکرد تعداد ۵۸۱ دستگاه در سامانه MCDM مشاور دز آب نیز بارگذاری و تایید شده و مابقی (فرم های اعلام وضعیت) جهت ثبت اطلاعات چاه های مذکور به شرکت دزآب ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز