خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۰۳

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرتیپ دوم مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق طی ۲۵ روز اول سال جاری کردند.

شجاع در ادامه افزود: مرزبانان این فرماندهی در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را از ۹ دستگاه خودرو کشف کنند.

این مقام مسئول در مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: قاچاق سوخت در مرزهای این استان بویژه حوزه هنگ تایباد بصورت قلکی (بطری های یک و نیم لیتری) بوده و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های بی وقفه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور بصورت غیرمجاز خسارت های زیادی را به اقتصاد کشور وارد می کند، لذا مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز