خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتی:

شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۴۲

فرماندار دشتی گفت: با همت و دلسوزی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل شده است.

به گزارش ایلنا، علی بحرانی در دیدار رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان دشتی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در ساخت مسکن ارزان قیمت و مسکن روستایی اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه می‌درخشد.

فرماندار دشتی افزود: حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی بوده است و افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تأسیس بنیاد مسکن از مصادیق مهم این آرمان انقلابی به شمار می‌رود.

وی بنیاد مسکن را یکی از ادارات موفق شهرستان دشتی دانست و تصریح کرد: با همت و دلسوزی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل شده است.

بحرانی افزود: در حوزه توسعه روستاها اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله اجرای طرح هادی، احداث بوستان‌های روستایی و ساخت و بهسازی منازل روستایی انجام شده که قابل تقدیر است.

وی گفت: در عین بهسازی، بهتر است بافت سنتی روستاها حفظ شود.

بحرانی تاکید کرد: تلاش برای بهسازی منازل روستایی در بخش کاکی و ساحلی مد نظر قرار گیرد.

فرماندار دشتی گفت: با توجه به وجود مهاجرت معکوس به روستاها که مستلزم گسترش فضای روستاها است در زمینه اصلاح و بازنگری طرح‌های هادی و الحاق برخی اراضی به روستاها دقت نظر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز