خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع برق گیلان در دیدار با امام جمعه رشت؛

اجرای صحیح و مدون برنامه های مدیریت بار دغدغه اصلی توزیع برق گیلان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۱۶

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خواستار تبلیغات رسانه‌ای لازم و بیشتر جهت آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه مصرف برق شد و گفت: متاسفانه در استفاده از انرژی‌های پاک، مصرف بی‌رویه داریم که می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: برق مانند گاز از جمله انرژی‌های پاک است و در کشورهای مختلف، برای انرژی‌های پاک همواره برنامه‌ریزی‌های لازم جهت مدیریت مصرف انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایرانیان در مصرف انرژی جزو پرمصرف‌ترین هستند و مصرف برق و گاز در کشورمان، ۴ برابر کشور چین است افزود: متاسفانه در استفاده از انرژی‌های پاک، مصرف بی‌رویه داریم که می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

امام جمعه رشت خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: مردم گیلان نجابت خاصی دارند و هر خدمتی که به این مردم ارائه شود بدانید مردم قدردان هستند.

وی با بیان اینکه پاک‌دستی و چشم‌پاکی باید یک اصل باشد و مجموعه‌های مختلف به آن توجه داشته باشند افزود: به همه دوستان خود سفارش کنید که خدمت بی‌منت به مردم را حرفِ اول و در اولویت قرار دهند و خودتان نیز به طور دائم بر مجموعه خود نظارت داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به جمله‌ای از امیرالمومنین علی (ع) مبنی بر اینکه «مدیریت در کار مهم‌تر از داشتن وسیله و امکانات است» بیان کرد: مدیر خوب می‌تواند با استفاده بهینه، اراده جدی و مدیریت آگاهانه از کم‌ترین امکانات، بیشترین و بهترین استفاده را برای مردم داشته باشد.

آیت‌الله فلاحتی به نصب تیرهای برق در دشت، شالیزار و جلگه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و نکاتی در این زمینه اشاره کرد و افزود: بازرسی و نظارت از امکاناتی که در اختیار مردم قرار داده‌اید و یا در نقاط مختلف نصب کرده‌اید از جمله تیربرق‌ها باید جدی گرفته شوند.

امام جمعه رشت در ادامه به حادثه‌خیز بودن گیلان در شرایط سیل و برف اشاره کرد و با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی سریع به مردم در شرایط بحرانی و وقوع حوادث خاطرنشان کرد: به همه زیرمجموعه‌هایتان تاکید کنید که به محض وقوع حادثه، خدمات‌رسانی‌های لازم در حوزه برق سریعاً انجام گیرد و در ایام پیک مصرف برق نیز تلاش کنید رضایت مردم را جلب کنید البته سال گذشته به ویژه در این دولت، میزان خاموشی‌ها کم بوده که جای تقدیر دارد.

وی خواستار تبلیغات رسانه‌ای لازم و بیشتر جهت آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه مصرف برق شد و بیان کرد: همه‌جا سعی کنید برخوردتان با مردم اخلاق‌مدارانه باشد.

اجرای صحیح و مدون برنامه‌های مدیریت بار در فصل اوج مصرف برق

همچنین در این نشست مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای صنعت برق در سالجاری اظهار داشت: راهنمایی‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت موجب دلگرمی کارکنان توزیع برق گیلان خواهد بود.

صادقی گفت: اجرای صحیح و مدون برنامه‌های مدیریت بار در فصل اوج مصرف برق تابستان پیش رو دغدغه اصلی توزیع برق گیلان است و این موضوع با اقداماتی از قبیل پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف برق میسر خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: مدیریت مصرف هوشمند راه برون رفت از چالش‌های پیش روی صنعت برق است و با رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکین بخش‌های مختلف و مشترکین خانگی پرمصرف می‌توان گام اساسی برای مدیریت پیک بار در تابستان پیش رو برداشته شود.

وی به وجود بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک برق در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سرمایه انسانی توانمند در سطح شرکت و دستاوردهای سالیان اخیر، تلاش و هدف اصلی بر حفظ مزیت‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: ضرورت خدمت‌رسانی مناسب تدوین نقشه استراتژی مفید و به روز است تا اولویت‌های حیاتی و مهم در صدر فهرست انجام کارها قرار گیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: باید تحول دیجیتال مورد عنایت ویژه قرار گیرد تا با استفاده از امکاناتی مانند کنتورهای هوشمند، سامانه GIS و ۱۲۱، درخواست‌های مردمی و… نقاط دارای مشکل و نیازمند اقدام فوری در اسرع وقت دسته‌بندی و در صف اجرا قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اضافه کرد: باید در موضوع نوسازی شبکه مناطق آسیب‌پذیر و دارای مشکل حتما در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان گفت: با کمک نیروی انسانی خدوم و توانمند و با بهره گیری دانش به روز در سطح صنعت برق می‌توانیم خدمت رسان خوبی برای مردم باشیم و بی‌شک در این مسیر نیازمند کمک نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ومسئولان استانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز