خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سامانه بارشی قوی به استان صورت گرفت؛

استقرار استاندار و تیم مدیریت بحران در جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از استقرار استاندار و تیم مدیریت بحران استانداری در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

منصور بیجار که به منظور بررسی میدانی روند اجرای مصوبات ستاد بحران به جنوب استان سفر کرده در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استاندار به همراه تیم مدیریت بحران در جنوب استان مستقر شده و اقدامات پیشگیرانه انجام شده و تمامی تمهیدات لازم در حین بارندگی در دست اقدام است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تاکید و دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر مدیریت جدی بحران و با اشاره به آنکه مسیر آب ها بررسی و لایروبی ها صورت گرفته است از شهروندان ساکن در جنوب استان خواست به تمامی توصیه های ستاد بحران توجه و از توقف در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

بیجار خاطر نشان کرد: تمامی تیم های امدادی در بخش های مختلفی از مناطق حضور داشته و مدیریت بحران احتمالی با تعامل متقابل مردم و مسئولین، به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

وی همچنین از برنامه ریزی های ویژه در پساسیل خبر داد و گفت: محل اسکان، کمک رسانی حرفه ای به شهروندان و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی توسط نهادهای مرتبط اجرایی و خدماتی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز