خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۳۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: پروژه رفع تداخلات که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی است، به منظور مشخص کردن اختلاف بین مردم با سازمان منابع طبیعی و سازمان اراضی زراعی اجرا شد.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در دیدار با اهالی روستای دره دزدان منطقه دهپیر شهرستان خرم آباداظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای پروژه تاکنون ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است که از این آمار ۱۰۰۰ پلاک با اهتمام دولت آقای رئیسی و همراهی مردم در این  دولت رفع تداخل شده‌اند.

وی افزود: در مجموع ۴۰۰ هزار هکتار اراضی زراعی و منابع ملی استان تثبیت شده است که از این مقدار ۲۹۰ هزار هکتار منجر به صدور سند شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد : صدور سند باعث هویت گرفتن کشاورزان، افزایش ماندگاری کشاورزان در روستاها همچنین رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال در استان و روستاها می‌شود.

شاهرخی ضمن اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با همت صورت گرفته در زمینه یکپارچه سازی اراضی زراعی در راستای تحقق جهش در تولید قدم برداشته‌ایم.

وی در پایان تشریح کرد: بیش از ۴۵ هزار هکتار از ۴۰۰ هزار هکتار تثبیت شده جزو اراضی ملی بودند که به نفع مردم آزادسازی و به صورت زمین‌های قابل کشت در اختیار مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز