خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

شهرستان البرز در چند سال آینده با بحران جدی نیروی کار مواجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۵۹

فرماندار شهرستان البرز گفت: در چند سال آینده با مشکل جدی نیروی کار مواجه خواهیم بود و توسعه واحدها و جذب سرمایه‌گذاران جدید نیاز به نیروی کار را دو چندان می‌کند و نمایشگاه مشاغل به حل این مشکل کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی مشاغل شهرستان البرز صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه کار برگزار شد.

مصطفی غفوری در این نشست با اشاره به اهمیت این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه مشاغل زمینه آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی مختلف فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: البرز جزء اولین شهرستان‌هایی است که در  راستای آگاهی بخشی نسبت به برگزاری نمایشگاه مشاغل اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: البرز یکی از قطب‌های صنعتی است و نمایشگاه مشاغل این فرصت را فراهم کرده که بین صنعت و جامعه شهری الوند برای جذب نیرو فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز، بحران نیروی کار را امری جدی دانست و اظهار کرد: در چند سال آینده با مشکل جدی نیروی کار مواجه خواهیم بود و توسعه واحدها و جذب سرمایه‌گذاران جدید نیاز به نیروی کار را دو چندان می‌کند.

وی بیان کرد: برخی شرکت‌ها نیازسنجی آموزشی انجام داده و در ارتباط با دانشگاه کار و علمی‌-کاربری رشته‌های تحصیلی و جذب دانشجو را در این حوزه انجام داده‌اند تا نیروی کار آن‌ها سطح سواد علمی خود را ارتقا دهد.

غفوری ادامه داد: دبیرستان‌های همجوار صنعت هم در شهرستان البرز فعال شده و سعی داریم این امر به پایلوت تبدیل شود، در این طرح دانش‌آموزان در فضای شرکت و صنعت، در عین تحصیل با فضای کار هم آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در طول سال هم از مواردی است که برای آشنایی با مشاغل درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز