خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال‌احمر زنجان:

جست و جو برای یافتن مرد ۶۰ ساله در طارم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۰۶

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جست و جو ی هلال احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم از بعدازظهر روز گذشته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، امروز در جمع خبرنگاران، افزود: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله ای در ارتفاعات کوهکن  شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ادامه داد:  بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز  با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از  جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

وی، گفت:  با هماهنگی های انجام شده نیز ۲ تیم آنست ساعت ۱۹ از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی، ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و از ساعاتی قبل نیز مجدد این عملیات آغاز شده است.

انتقال ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی

وی، همچنین از  برخورد یک دستگاه رانا با پیکان در کیلومتر ۵۵ جاده زنجان به چورزق خبر دادو افزود: این حادثه ساعت ۱۹:۲۲ توسط مردمی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، گفت:  یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی، گفت:  این‌ سانحه رانندگی هفت مصدوم بر جا گذاشت که از این تعداد توسط هلال احمر و بقیه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی، افزود:  عملیات امدادرسانی در این سانحه ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز