خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه:

جشنواره گلف مادربزرگ ها و پدربزرگ ها به همراه نوه ها با شعار گلف ورزشی برای تمام سنین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۷۶

جشنواره ابتکاری گلف پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به‌ همراه نوه ها با استقبال بی نظیر دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد(شهدای بازی دراز) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این جشنواره با اشاره به برگزاری موفق جشنواره خانوادگی، دانشجویی و دانش آموزی گلف در سال گذشته، عنوان کرد: به ابتکار هیات گلف استان و حمایت مدیر محترم دبستان شاهد شهدای بازی دراز اولین جشنواره آموزش گلف پدر بزرگ ها و مادر بزرگها به همراه نوه ها با شعار گلف ورزشی برای تمام سنین برگزار شد.

اکبری افزود: خوشبختانه شاهد استقبال کم نظیر پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بودیم که با میل و هیجان در کنار نوه های خود به تمرین و مسابقه پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، آموزش بازی گلف و مینی گلف را به شرکت کنندگان داشتیم.

اکبری افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی، پیوند نوه ها و پدربزرگ و مادربزرگ ها در یک رقابت دوستانه ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه از همکاری آقای افشین حاتمی مدیر مدرسه،  و سعیدی مدیر پرورشی، فریبا جعفری مربی هیات و امیرمهبد جوکار مربی دانش آموزان در این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است پس از آموزش و تمرین، مسابقه دوستانه بین دانش آموزان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز