خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

بیماران دیابتی هندیجانی انسولین می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۳۹

برخی از بیماران دیابتی هندیجان از کمبود انسولین مورد نیازشان گلایه‌مند هستند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، تعدادی از بیماران مبتلا به دیابت در شهرستان هندیجان در تماس با خبرنگار ایلنا از عدم وجود انسولین قلمی در داروخانه‌های شهر ابراز نارضایتی کردند و نگران سلامتی خود و خانواده‌های مبتلا به این بیماری شدند.

در همین خصوص، شب گذشته خبرنگار ایلنا در تماس با فرماندار هندیجان جویای علت این موضوع شد.

حسین بحرکانی، پس از استعلام از رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان، گفت: طبق گفته این مقام مسئول بهداشت و درمان، در تمام داروخانه‌های شهرستان انسولین موجود است و مشکلی وجود ندارد.

خبرنگار ایلنا در ساعات پایانی شب با مراجعه و گفت‌وگو با برخی از مسئولین داروخانه‌ها جویای علت عدم رضایت برخی بیماران شد.

یکی از مسئولین این داروخانه‌ها در این خصوص گفت: از ابتدای امسال تا قبل از مراجعه شما، داروی جدید برای ما نیامده، ولی امروز و فردا، دریافت می‌کنیم. در حال حاضر انسولین تولید داخل داریم، ولی این بیماران به دلیل عادت کردن به انسولین قلمی وارداتی، این نوع دارو را می‌خواهند که متاسفانه با شرایط موجود تهیه و عرضه‌ی آن با مشکلاتی مواجه شده است.

وی در پایان گفت: به محض اختصاص سهمیه، دارو را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز