خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق خدمتکار در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۷۰

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که برای رعایت ملاحظات امنیتی و ایمنی در انتخاب و بکارگیری خدمتکار برای انجام امور منزل خود یا مراقبت از سالمندان، دقت بیشتری کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان تاکید کرد: به این منظور باید از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی، در این باره اقدام و از استخدام افراد ناشناس به جد خودداری کرد.

وی اظهار داشت: به تازگی سارقی که بعنوان خدمتکار اقدام به سرقت طلاهای بانوی سالمندی در شهر اصفهان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: در پی وقوع سرقت طلاجات این بانو، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌ انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی بعنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصتی مناسب از غفلت صاحبخانه استفاده و اقدام به سرقت طلاهای او کرده و از محل متواری شده بود.

سرهنگ ترکیان افزود: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی، مخفیگاه سارق را شناسایی و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق به بزه ارتکابی اعتراف کرد و به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز