خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۸۳

استاندار گلستان گفت: گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است و با رشد سرانه درآمدی مردم گلستان فاصله طبقاتی اقتصادی مردم کاهش یافته است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در دیدار حجت‌الاسلام حاجی علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و اعضای شورای تامین استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: براساس اعلام تیم اقتصادی دولت سیزدهم، استان گلستان دومین استان امن برای سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: استان گلستان در زمره ۳ استان برتر از نظر رشد اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی با وجود خشکسالی چندین ساله در استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه قدر مطلق رشد استان بیش از ۸ درصد شده است.خوشبختانه استان گلستان براساس اعلام تیم اقتصادی دولت سیزدهم در جایگاه دومین استان امن در راستای سرمایه گذاری اعلام شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با رشد سرانه درآمدی مردم گلستان فاصله طبقاتی اقتصادی مردم کاهش یافته است.

وی خاطرنشان ‌کرد: استان گلستان با دارا بودن ۴۷ درصد سکونت روستایی باید برای توسعه براساس محوریت روستا اقداماتی انجام شود که یکی از این اقدامات اجرای ۱۱۰ پروژه در قالب طرح تکام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز