خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

تصفیه‌خانه پایدار در لرستان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۰۱

بازرس‌کل لرستان گفت: در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، سعید رازانی در بررسی میدانی مشکلات تصفیه‌خانه آب شهر خرم‌آباد با بیان اینکه کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضررهای جبران‌ناپذیر است ، اظهار کرد: در این سایت به چند شاخصه مهم از قبیل آینده‌نگری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فنی داخلی، به روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره‌گیری از آب مطمئن و پاک می‌توان اشاره کرد.

بازرس کل استان ادامه داد: سازمان بازرسی برای حل هرگونه مشکلی در کنار همه دستگاه‌های متولی است.

‌رازانی با تأکید بر اینکه در لرستان تصفیه‌خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه‌خانه‌ها بیشتر از آب چشمه‌ها و رودخانه‌ها تامین می‌شود، افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب استان مطرح شود.

مصطفی کریمی بیرانوند معاون نظارت و بازرسی بازرسی کل لرستان نیز با اشاره به حفاظت فیزیکی و امنیت تصفیه‌خانه‌ها گفت: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تأسیسات تصفیه‌خانه‌های آب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر در تأمین آب آشامیدنی سالم، تأسیسات تصفیه‌خانه‌ها بوده و امری بسیار ضروری است که می‌تواند تأثیر بسیاری در کیفیت آب داشته باشد و همچنین وجود نگهبان  در طول شبانه روز برای امنیت تصفیه‌خانه امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز