خبرگزاری کار ایران

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۴۰

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، بهزاد غفاری با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری جام شهدای مهارت بیان داشت: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

 وی؛ برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت برای بانوان، و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

وی با اشاره به مشخصات شرکت کنندگان بانوان اظهار داشت: ۱۲ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۱۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

غفاری در ارتباط با مشخصات شرکت کنندگان آقایان شرکت کننده در این رقابت‌ها، گفت: ۱۵ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۲۳۰ نفر در این مسابقات رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز