خبرگزاری کار ایران

رویدادهای گردشگری آذربایجان شرقی در تقویم گردشگری کشور ثبت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۵۳

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز بر لزوم تنظیم و تکمیل پرونده‌های جدیدی برای ثبت در تقویم گردشگری کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان آذربایجان‌شرقی، سید رامین اسبقی در جلسه تکمیل پرونده‌های ثبتی و تقویم رویدادهای گردشگری تبریز با مشارکت فرمانداری، شهرداری و ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز، گفت: تاکنون ۳۴ رویداد مختلف در آذربایجان‌شرقی در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به‌ثبت رسیده که ۱۳ مورد از آن‌ها مربوط به شهرستان تبریز است.

وی افزود: با توجه به تعداد رویدادهای حوزه‌های مختلف در شهر تبریز، لازم است تا پرونده‌های جدیدی برای ثبت در تقویم گردشگری کشور تنظیم و تکمیل شود.

اسبقی ادامه داد: رویدادها و جشنواره‌هایی که به گردشگری غذا مرتبط است حائز توجه ویژه‌ای است زیرا که شهر تبریز از نظر تنوع خوراکی‌ها، غذاها و شیرینی های سنتی با فرهنگ و تاریخ دیرینه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز ضمن اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و ادارت مختلف در ثبت ملی و منطقه‌ای رویدادها و جشنواره‌ها گفت: مقرر شد تا رویدادها و جشنواره‌های مختلف که توسط فرمانداری، شهرداری، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز برگزار می‌شوند، شناسایی و مستندنگاری شده و تکمیل فرم‌های مربوط به این رویدادها و جشنواره‌ها توسط ادارات متولی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز