خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

تردد محورهای مسدود شده گلستان برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۲۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به افزایش بارش های بهاری از صبح امروز و آبگرفتگی و مسدودیت برخی از محورهای اصلی و روستایی استان، گفت: با انجام عملیات راهداری بموقع راهداران و پاکسازی مسیرها، درحال حاضر تردد در این محورها برقرار شده و به حالت عادی و با احتیاط جریان دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی اظهار داشت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس؛ مسدود بودند و مسیر جایگزین برای آنها در نظر گرفته شده بود که با همت راهداران بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه راهداران همچنان در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی جوی به کاربران جاده ای توصیه می شود که از ترددهای غیرضروری خودداری کرده تا وضعیت جوی به حالت عادی برگردد و ازترافیک خودروها جلوگیری شود.

به گفته مصدقی، شرایط بارانی هوا، وضعیتی را برای جاده ها فراهم می کند که امکان وقوع هرگونه حادثه دلخراش رانندگی وجود دارد، لذا صبر و حفظ آرامش و پرهیز از شتابزدگی و سبقت های نابجا برای پیشگیری از این حوادث بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک تمام روسای ستادی مرتبط و شهرستانی به حالت آماده باش هستند و مرکز مدیریت راههای استان نیز با شماره تلفن 141 بطور شبانه روزی در خدمت مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز