خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۵۴

استاندار مازندران گفت: روند تکمیل پروژه نیروگاه زباله‌سوز با رفع برخی مشکلات و تخصیص اعتبار شتاب می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری روز پنج‌شنبه در بازدید از نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله‌سوز ساری در جمع خبرنگاران گفت: روند تکمیل پروژه نیروگاه زباله‌سوز با رفع برخی مشکلات و تخصیص اعتبار شتاب می‌گیرد.

وی با مهم برشمردن این پروژه زیست محیطی در مرکز استان افزود: این پروژه مهم باید با رفع مشکلات موجود در زمان مقرر به پایان برسد.

استاندار مازندران وجود اختلاف بین کارفرما و پیمانکار را علت اصلی تاخیر در تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری عنوان کرد و گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم مقرر شد این مشکلات در کم‌ترین زمان رفع شود تا تکمیل این طرح شتاب گیرد.

نوری افزود: با ثبت سفارش تجهیزات مورد نیاز این نیروگاه توسط پیمانکار طرح و ورود آن به داخل کشور و از جمله این استان، سرعت بخشیدن به این طرح مهم و حیاتی در آینده نزدیک باشیم.

به گفته قبادی شهردار ساری این پروژه در بخش ابنیه ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و در ورود تجهیزات ۹۱ درصد و در نصب تجهیزات ۸۹ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: با تکمیل این نیروگاه علاوه بر حل مشکلات زیست‌محیطی، هزینه‌های هنگفت شهرداری ساری جهت حمل زباله به استان دیگر؛ حذف و این هزینه برای عمران و آبادی شهر هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز