خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبرداد:

فعالیت ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان

کد خبر : ۱۵۴۱۸۰

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است.

ایلنا: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: برپایی مراسم اوقات فراغت، اجرای برنامه های مناسبتی، برگزاری جلسات هم اندیشی، اجرای طرح تلاوت نور در ۳۵۰ مرکز و اجرای طرح اندیشه های آسمانی از برنامه های شاخص در کانونهای مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، مرتضی مقدمی شامگاه(۲۵ اسفند) در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار داشت: فرهنگ و مقوله فرهنگی یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که رسالت متولیان امر را سنگین تر ساخته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع روحانیون در خراسان شمالی ادامه داد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد یکی از مراکز فعال در عرصه های فرهنگی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از نظر آن حضرت باید به کانونهای فرهنگی و هنری توجه شود، تصریح کرد: یک کار فرهنگی یعنی اینکه مجهز شویم و بتوانیم افراد را هدایت کنیم.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به انقلاب امام راحل و مقابله ایشان با رژیم شاهنشاهی افزود: فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت مسلمانانی متدین بود.

وی به فرموده های مقام معظم رهبری در اجلاس نماز نیز اشاره کرد و یادآور شد: مساجد طراز اسلامی یکی از تاکیدات آن حضرت است که باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.

مقدمی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: برپایی مراسم اوقات فراغت، اجرای برنامه های مناسبتی، برگزاری جلسات هم اندیشی، اجرای طرح تلاوت نور در ۳۵۰ مرکز و اجرای طرح اندیشه های آسمانی از برنامه های شاخص در کانونهای مساجد استان زنجان است.

در پایان این مراسم از کتاب " بال هایی برای پرواز " نوشته آذر اقاداداشی از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) و نرم افزار موبایلی " سیره اهل بیت " از کانون فرهنگی و هنری کمیل استان زنجان رونمایی شد.

همچنین ۵۰ تن از فعالان در عرصه مساجد از جمله ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد، مدیران مسئول کانونهای مساجد و کتابداران تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز