خبرگزاری کار ایران

نادری فرماندار جم:

به گسترش فرهنگ ذکات در حامعه توجه ویژه شود

کد خبر : ۱۸۱۶۸۴

شهرستان باید در جهت ارتقا فرهنگ زکات در شهرستان فعالیت شود و با تلاش یرای ر جمع آوری ذکات زمینه تحقق هرجه بیشتر این وظیفه الهی فراهم شود.

فرماندار جم گفت: زکات یکی از فرایض واجب دینی که همه باید به انجام آن اهتمام کامل داشته باشند و به منظور گسترش آن در جامعه باید به مقوله فرهنگ سازی توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا عبداالله نادری در شورای ذکات شهرستان در گفت: زکات یکی از فرایض واجب دینی است که همه باید به انجام آن اهتمام کامل داشته باشند و به منظور گسترش آن در جامعه باید به مقوله فرهنگ سازی توجه ویژه شود.


نادری در ادامه خاطر نشان شد سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد، بخشداران، شهرداران، دهیاران و روحانیون به همراهی مطبوعات مجازی فعال در شهرستان باید در جهت ارتقا فرهنگ زکات در شهرستان فعالیت کنند و با تلاش یرای ر جمع آوری ذکات زمینه تحقق هرجه بیشتر این وظیفه الهی فراهم شود.


فرماندار جم در ادامه خاطر نشان شد باید انجام برنامه های فرهنگی مانند برگزاری سخنرانی ها برگزاری همایش ها نصب پرتابل و دیوار نویسی در تمام طول سال و به صورت ویژه همزمان با فصل برداشت محصولات کشاورزی فرهنگ انجام این فریضه الهی را گسترش دهیم.


در ادامه این جلسه حجت الاسلام گنجی امام جمعه شهرستان جم گفت: اهمیت و جایگاه ذکات در آموزه های دینی و سیره بزگان دین به اندازه ای است که پس از نماز برآن تاکید شده است.


امام جمعه شهرستان جم بر همکاری تمام دستگاه های مسئول در ذکات تاکید کرد و خواستار تلاش همه فعالان عرصه در زمینه فرهنگ سازی در این خصوص شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز