خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات لرستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۱۷

در مراسمی با حضور معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران, کیارش بیرانوند به‌عنوان مدیرکل شیلات لرستان معرفی شد.

در مراسمی با حضور معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران کیارش بیرانوند بعنوان مدیرکل شیلات لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عبدالحی معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران در مراسم معرفی مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به استعداد و جایگاه خوب لرستان در زمینه تولید آبزیان گفت: استان لرستان در بین استانهای غیرساحلی با تولید حدود ۲۲ هزار تن دارای رتبه اول و در کل کشور دارای رتبه چهارم است.
وی به سیاست های سازمان شیلات ایران به‌منظور افزایش سرانه مصرف در کشور اشاره کرد و گفت: متوسط سرانه مصرف آبزیان در استان لرستان ۸/۴ کیلوگرم، در کشور ۸ کیلوگرم و در دنیا ۱۸ کیلوگرم است.
وی ادامه: توسعه ماهی در قفس جهت استفاده حداکثری از منابع آبی، تنوع در تولید آبزیان و پرورش ماهی خاویاری در استان‌های غیرساحلی را از دیگر برنامه ها سازمان شیلات ایران برشمرد.
در ادامه این مراسم مهندس غضنفری؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به ظرفیت تولید آبزیان و اشتغالزایی آن اشاره کرد و گفت: مکانیزه کردن استخر های پرورش ماهی، توسعه مجتمع های پرورش ماهی، تکمیل پروژه های ناتمام، مطالعه مناطق ناشناخته در استان لرستان، پرورش ماهی در قفس، ایجاد بازارچه آبزیان در شهرستان های استان، آموزش بهره برداران و ترویج مصرف آبزیان از اولویت های کاری اداره کل شیلات استان لرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز