خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کردستان:

ناکامی نظام سلطه در مهار انقلاب اسلامی

کد خبر : ۲۰۹۱۲۵

نظام سلطه از راه جنگ تحمیلی به هیچکدام از سه هدف خود برای مهار انقلاب، تغییر نظام و اشغال خاک ایران نرسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: گروه‌های تکفیری و تندرویی که نظام سلطه برای ضربه زدن به اسلام به وجود آورده بودند، امروز دامنگیر خود آنها شده است.

به گزارش ایلنا از کردستان، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در یادواره شهدای کارمند استان کردستان افزود: همانطور که رهبری یادآور شده‌اند، رشد و گسترش گروه‌های تکفیری نشان داد که مشکل منطقه آموزه‌های دینی نیست بلکه مشکل نوع تفکر نظام سلطه در حمایت از این گروه‌ها است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه باید اندیشه‌های ناب شهدا، گسترش یابد و به آن پرداخته شود، اظهار کرد: سجایای اخلاقی شهدا باید به منشوری اخلاقی برای ما بویژه مسوولان تبدیل شود.

آشناگر گفت: رسانه‌ها، مسوولین فرهنگی، هنرمندان و ادبا نقش مهمی در ثبت و گسترش آثار و خاطرات شهدا دارند که تا حدودی در این زمینه کوتاهی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید موفقیت‌ها و پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس تبیین شود، گفت: برای نسل امروز و فردا که آن فضا را درک نکرده است باید بزرگی و عظمت آن بیان شود.

او با اشاره به اینکه شناخت علل و عوامل تحمیل جنگ و اهداف دشمن اهمیت زیادی دارد، افزود: نظام سلطه از راه جنگ تحمیلی به هیچکدام از سه هدف خود برای مهار انقلاب، تغییر نظام و اشغال خاک ایران نرسید.

شایان ذکر است پنج هزار و ۴۰۰ شهید بومی و ۱۸ هزار شهید مهاجر در دفاع از انقلاب اسلامی در استان کردستان جان خود را اهدا کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز