خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

افزایش ۳۰۰ درصدی کشف شیشه در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۰

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از افزایش ۳۰۰ درصدی کشف شیشه در این استان خبر داد.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از افزایش ۳۰۰ درصدی کشف شیشه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، حجت‎الله فراشی در مراسم بازدید فرمانده نیروی انتظامی لرستان از مرکز اقامتی ماده ۱۶ نور در خرم‏‌آباد، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرمانده نیروی انتظامی لرستان همه تلاش خود را برای مبارزه با مواد مخدر و فروشندگان آن در سطح استان لرستان به کار گرفته است در این خصوص نیز موفقیت‏‎های زیادی به وجود آمده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان داشت: در سال‏‎جاری با تلاش نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاه‏‎های امنیتی و اطلاعاتی در استان لرستان کشفیات خوبی در خصوص انواع مواد مخدر داشته‏‎ایم، به گونه‏‎ای که در زمینه شیشه در این مدت ۳۰۰ درصد افزایش کشفیات در استان لرستان انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: در حوزه ناجا کشفیات مواد مخدر در لرستان ۲۲ درصد و در حوزه سازمان‏‎های غیرناجایی مانند سپاه، نیروهای اطلاعاتی و… این رقم به ۱۲ درصد رسیده است.

فراشی بیان داشت: آمار کشفیات مواد مخدر در استان لرستان نشان می‏‎دهد، نیروهای انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان به خوبی عمل می‏‎کنند، چراکه در بیشتر مواقع ما شاهد حضور ۲۴ ساعتی پلیس استان در محورهای ورودی و خروجی این استان هستیم.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان خاطرنشان کرد: همه ما باید با همکاری نیروی انتظامی لرستان تلاش خود را در جهت ارتقای امنیت برای مردم استان و ناامن کردن استان برای فروشندگان، واردکنندگان و… مواد مخدر دو چندان کنیم، چراکه بسیاری از جرم‏‎ها از همین مواد مخدر و مصرف‏‎کنندگان آنها نشات می‏‎گیرد که مسئولان استانی باید به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به مرکز اقامتی ماده ۱۶ نور در خرم‏‏‌آباد گفت: این مرکز که تنها مرکز ماده ۱۶ استان لرستان است، با ظرفیت ۳۰۰ نفر برای معتادان تابلو خیابانی، بدسرپرست و کسانی که خانواده‎‏های آنها توانایی ترک و یا نگه‏‏‎داری آن معتاد را ندارند، ساخته شده و امروز شاهد بهبودی افراد زیادی در آن هستیم.

این مسئول متذکر شد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر معتاد در این مرکز سامان‏دهی و تحت درمان قرار گرفته‏‎اند و انتظار ما از مسئولان استانی حمایت‎های ویژه از چنین مراکز ترک اعتیاد است، زیرا در این مراکز حضور روانشناس، کارگاه خیاطی و بیشتر امکانات برای افراد مبتلا به اعتیاد در نظر گرفته شده است.

فراشی ادامه داد: در دومین روز از هفته ناجا با همت فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیش از یک تن مواد مخدر در اردوگاه این مرکز امحا شد که این برای خود پیام بزرگی دارد، چراکه هدف ما از این کار گفتن یک نه واقعی از سوی افراد مبتلا به مواد مخدر با آتش زدن این مواد در محل ترک خود است که این خود جای تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی لرستان را دارد.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موپزشکی برای افراد مبتلا و کسانی که در معرض درمان هستند در نظر گرفته شده استاد مخدر لرستان در پایان عنوان داشت: در این مرکز یک بهداری از طرف دانشگاه علوم که این مرکز تنها در شیفیت صبح فعال است، بنابراین انتظار ما از دانشگاه علوم پزشکی لرستان همکاری بیشتر با ما در خصوص کارهای درمانی این افراد در مدت درمان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز