خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

ساماندهی میدان امام خمینی(ره) در دستور کار شهرداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۴۷

اجرای طرح ساماندهی میدان امام خمینی(ره) به زودی آغاز می شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح ساماندهی وضعیت میدان امام خمینی(ره) در دستور کار شهرداری قرار گرفت و اجرای این طرح به زودی آغاز می شود

به گزارش ایلنا از همدان؛ کامران گردان در جلسه کمیسیون حمل ونقل، ترافیک، محیط زیست و بهداشت شورا که پیرامون ساماندهی میدان امام(ره) با حضور مدیران مناطق و مدیرعاملان سازمانهای مربوطه برگزار شد، افزود: میدان امام خمینی شهر همدان مکانی تاریخی است که متاسفانه از لحاظ سیما و منظر شهری با مشکلاتی از جمله ناهماهنگی سردر مغازه ها، بی نظمی سیتم برق رسانی، تعبیه سطل های زباله، خرابی جداول و غیره مواجه شده است.

گردان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی میدان امام(ره) مقرر شد شهرداری با هماهنگی و همکاری سازمانها و ادارات مربوطه اقدام کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) طی جدول زمانبندی مناسب در هفت مرحله انجام می شود یادآور شد: چنانچه دستگاه های اجرایی با شهرداری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند امر ساماندهی در مدت زمان کمتری به اتمام می رسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فعالیت مناطق چهارگانه در میدان امام، اظهار کرد: ساماندهی این منطقه از شهر نیازمند مدیریت واحدی است تا پس از ساماندهی، مشکلات و معضلات کنونی مجددا بر نگردد که در حال حاضر این مدیریت به معاونت خدمات شهری شهرداری سپرده شده است.

کامران گردان با بیان اینکه سیما و منظر شهری در بهداشت روانی مردم تاثیر بسزایی دارد، اضافه کرد: ساماندهی میدان تاریخی امام خمینی(ره) همدان باید به گونه ای انجام شود که ضمن ایجاد محیطی آرام از نظر سیمای شهری، معرف هویت، فرهنگ و تاریخ همدان نیز باشد.

گردان تاکید کرد: حذف زوائد بصری و عوامل الحاقی، یکسان سازی سردر و نمای مغازه ها، فعال سازی طبقه دوم مغازه هاو… از جمله مراحل ساماندهی میدان امام(ره) با شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز