خبرگزاری کار ایران

در ایام دهه جهانی ایمنی:

۲۰ آبان مانور روز بدون حادثه ترافیکی درکلیه محورهای استان همدان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۸۱

ششمین روز از دهه «ایمنی راه ها و مسئولیت ما» مشارکت مدنی و ایمنی نام گرفته است به همین مناسبت ۲۰ آبان مانور روز بدون حادثه ترافیکی درکلیه محورهای استان همدان اجرا خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اعلام کرد: طرح مانور روز بدون حادثه در جلسه شورای حمل و نقل مطرح و پس از تایید مسئولان استان مقرر شد در ایام دهه ایمنی اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ نصرت ا… حیدری افزود: این مانور با مشارکت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه، مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی، مدیریت بحران استانداری و سازمان هلال احمر استان برگزار می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بیان کرد: تمامی اقدامات و مکاتبات در خصوص اجرای مانور روز بدون حادثه در محورهای استان همدان با ستاد مرکزی و ادارات کل حمل و نقل کشور درباره مضاعف شدن کنترل‌ها در استان همدان در روز اجرای مانور انجام شده است.

او به دو حسن اجرای این مانور اشاره و اظهار داشت: اولین حسن این است که یک اعتقاد در همه‌ ما به وجود می‌آید که با مشارکت همگانی می‌شود روزهای بدون حادثه داشت و دوم اینکه باور خواهیم کرد که تک تک ما با رفتار صحیح ترافیکی در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش داریم.

حیدری ادامه داد: اطلاع رسانی از طریق چاپ بنر، پوستر و سیستم پیام کوتاه انجام شده است و علاوه بر نصب بنر و پوسترها در معرض دید عموم، از طریق پیام کوتاه نیز زمان اجرای مانور به اطلاع مردم خواهد رسید.

او خاطرنشان ساخت: تمام هدف ما همگامی با دیگر کشورهای جهان، برای افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، سهولت در ارائه خدمات به مردم و البته سلامتی سفر که بسیار مهمتر از انجام سفر است، است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز