خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان ایران در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۲۴

این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب به جهت به نمایش گذاشتن مساعی زنان ایرانی با دولت در حوزه اقتصاد برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نمایشگاه توانمندی های زنان ایران با حضور ۳۱ استان به میزبانی ۶ استان البرز، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان با همکاری وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی، با اعلام این خبر، به تشریح چگونگی برگزاری این نمایشگاه پرداخت: پیرو نمایشگاه توانمندی های زنان کشور در هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن و استقبال چشم گیر از این نمایشگاه، دومین نمایشگاه توانمندی زنان با حضور ۳۱ استان، به میزبانی ۶ استان، در دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور تمامی زنان توانمند و فعال در عرصه صنعت و تولید استان های همجوار در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب به جهت به نمایش گذاشتن مساعی زنان ایرانی با دولت در حوزه اقتصاد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه قطعا بستر مناسبی برای حمایت از زنان فعال در عرصه تکنولوژی، صنعت، کارآفرینی، تولید و… خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای تحقق رسیدن به نرخ مشارکت اقتصادی ۳۰ درصدی توسط زنان نیاز به حمایت دستگاه های متولی احساس می گردد به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در به نمایش در آوردن توانمندی زنان ایرانی در عرصه اقتصادی در سطح بین الملل اشاره کرد.

وی همچنین افزود: از حضور تمامی زنان فعال در عرصه صنعت، تولید، بازرگانی و هنر که علاقمند به ارائه دستاوردهای در نمایشگاه هستند استقبال کرد.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده در پایان افزود: این نمایشگاه میزبان زنان توانمند استان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز