خبرگزاری کار ایران

استاندار واسط عراق خواستار شد؛

شرکت‌های ساختمانی در ساخت 70 هزار واحد مسکونی در عراق مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۹۵

استاندار واسط عراق گفت: برای ساخت 70 هزار واحد مسکونی مورد نیاز در این استان نیازمند مشارکت شرکت‌های فعال ساختمانی ایرانی به ویژه فعالان ایلامی در این حوزه هستیم.

به گزارش ایلنا، مالک خلف وادی، شنبه شب در دیدار با استاندار ایلام، افزود:  هیات های مختلف از دو استان واسط و ایلام در دو سال گذشته با یکدیگر دیدار داشته و در جریان این سفرها موافقت نامه های متعددی نیز به امضا رسیده ولی این طرح ها همچنان روی کاغذ باقی مانده و اجرایی نشده اند.

مالک خلف وادی ابراز امیدواری کرد مسوولان دو استان با جدیت بیشتری مشکلات و موانع اجرای موافقت نامه های قبلی را مورد بررسی قرار داده و زمینه عملیاتی شدن آنها را هر چه سریع تر فراهم کنند.

وی تاکید کرد: شرکت های ایرانی بویژه در استان ایلام باید نمایشگاه محصولات و خدمات خود را در حوزه های کشاورزی، راهسازی، صنعت، تجارت، گردشگری و نفت و گاز در استان واسط برگزار کنند تا مردم منطقه بیش از پیش با کالاها و محصولات ایرانی آشنا شوند.

استاندار واسط عراق ادامه داد: مسوولان و مردم عراق ترجیح می دهند با توجه به قرابت فرهنگی، دینی و اجتماعی میان دو ملت ایران و عراق شرکت های ایرانی طرح های عمرانی را اجرا کنند تا سود حاصل از این فعالیت ها به جیب شرکت های چینی و کره ای نرود.





 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز