خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

روند مطلوب تخصصی سازی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۴۲

دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در رشته‌های فنی و مهندسی ، تخصصی سازی خوبی انجام داده و در آینده نیز با تداوم پذیرش دانشجو و گسترش تخصصی رشته‌ها دستاوردهای بیشتری نصیب دانشگاه خواهد شد .

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید چند ساعته از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی ، فضاهای آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد خمینی شهر گفت : تصمیمات خوبی در 11 موضوع راهبردی آموزش و دغدغه‌هایی که برای ایجاد موقعیت‌های جدید در دانشگاه هم در سطح کشور و هم در سطح جهان وجود دارد گرفته شده است.

رسول عبدالله میرزایی، دیروز(9اسفندماه) در دانشگاه خمینی شهر اظهارداشت: در گسترش تحصیلات تکمیلی استراتژی های مختلفی تدوین گردیده که یکی از موارد ، گسترش تحصیلات تکمیلی مبتنی بر آمایش سرزمین همگام با تخصصی سازی واحدهای دانشگاهی است و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در رشته های فنی و مهندسی ، تخصصی سازی خوبی انجام داده و در آینده نیز با تداوم پذیرش دانشجو و گسترش تخصصی رشته ها دستاوردهای بیشتری نصیب دانشگاه خواهد شد .

وی ابراز امیدواری کرد؛ دانشگاه با تصمیمات فنی و شورایی خود به اهداف متعالی نائل گردد و بیش از پیش به جهانیان معرفی گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر نیز گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر رشد و تعالی خود با تأسی ازرهنمودهای مسئولان دانشگاه گام های بزرگی برداشته و توسعه زیرساخت ها ، شرکت های دانش بنیان و همچنین گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی از الزامات و اولویت های مهم دانشگاه است که اقدامات خوبی در پرتو تجربیات و مدیریت توانمند دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه ها برداشته شده است.

وی توسعه کیفی مطلوب دانشگاه متناسب با توسعه کمی ، تحقق اهداف برنامه سند چشم انداز ، اصلاح هرم هیأت علمی و تجاری سازی تحقیقات را از مهمترین راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برشمرد و افزود : راهکارهای خوبی در تحقق درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه پیش بینی شده که در سال آینده بطور کامل عملیاتی خواهد شد .
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز